18 června, 2015

Ilustrovaný Alchymista

Určitě už jste někdy alespoň slyšeli o díle Alchymista od slavného autora Paula Coelha :). A pokud někdo ne, tady je jeho anotace:

Takřka pohádkové vyprávění o cestě španělského pastýře za zakopaným pokladem, vycházející z příběhu o splněném snu ze sbírky Tisíc a jedna noc, je zároveň výzvou k naplnění vlastního osudu i poznáním posvátnosti světa, v němž žijeme. Na cestě za oním dvojím pokladem, plné zkoušek a důležitých setkání, je třeba dbát všech znamení a s neustálou trpělivostí a odvahou (jako alchymista sledující proměnu obyčejného kovu ve zlato) přetvořit samu svou osobnost. 

Znáte tuto verzi?








Existuje i další vydání, "dárkové". V podobném stylu vyšel i diář, který je mimochodem nádherný! Škoda, že diáře prostě neumím využívat =D.

4 komentáře:

  1. Ilustrace jsou nádherné! Úplně mě lákají pustit se do čtení :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou úžasné:). Já knihu věnuji svému příteli. Na první stránku se dá napsat i věnování, tak (sice s krvácejícím srdcem) jsem mu tam něco malého napsala k našemu výročí..:D. Jsem zvědavá, co mi na ni řekne. A sama jsem si u Dobrovského objednala další kousek, určitě mi nesmí takový skvost chybět! Navíc příběh je úúúúúžasnýýýý ♥.

      Vymazat
  2. Jedna z mých nejoblíbenějších.

    OdpovědětVymazat
  3. Ilustrace jsou nádherné, ale i přes to se mi víc líbí normální verze. Alchymista se mi hrozně moc líbil, ale třeba kamarádka mi na to řekla, že je to blbost... Zkrátka to si podle mě myslí lidé, kteří se nad touto knihou nedokáží zamyslet.
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat