11 srpna, 2015

Vezmi si mě

Hodnocení: * * *
Autor: Dan Rhodes
Počet stran: 108
Nakladatelství: Argo
Anotace:

Titul svou formou navazující na Rhodesovu Antropologii: stovka tragikomických, absurdních, poťouchlých i cynických historek a situací spjatých se vstupem do manželství.

Knížky bych si ani nevšimla, nebýt mezery na poličce v obchodě. 
Tato roztomilá paperback knížečka s krásnou obálkou obsahuje několik krátkých textů, které jsou smutné, milé, k popukání anebo úplně divné (ve smyslu sci-fi). Autor sestavil několikero myšlenek na téma vztahy. Přelouskala jsem ji v odpolední pauze a celkem jsem se zasmála. Nikdy jsem se s podobnou publikací nesetkala. Docela mě to navnadilo k napsání své vlastní knihy v tomto stylu. Opravdu...všimněte si jí, pokud budete mít čas:)

Ukázka

Nejlepší ceny hledejte na srovname.cz
https://www.srovname.cz/dan-rhodes-vezmi-si-me/srovnani-cen/k.3312772

Žádné komentáře:

Okomentovat