04 října, 2015

Soutěž! Prostě jen tak:)

Ahoj,
dlouho jsem si přála pro vás udělat soutěž. A je to tady:). Tato soutěž nemá nic společeného se soutěží, která se chystá v budoucnu a pro výhru můžete hlasovat v menu:).

Takže, rozhodla jsem se, že jednoho z vás obdaruji knihou Řeky Londýna:). Stačí, když mi na email: ADRIENA.H@seznam.cz napíšete, proč byste měli knihu vyhrát právě vy (proč byste o ni stáli:).

Soutěž platí pouze pro lidičky, kteří mají adresu v česku:).

Soutěž končí v neděli, 18. 10. 2015 v 12:00 hodin

Jedna z nejúspěšnějších městských fantasy uplynulého desetiletí vás zavede do Londýna, ve kterém u policie slouží čarodějové a po ulicích se prohánějí zlovolní duchové či božstva na válečné stezce.
Jmenuji se Peter Grant. Ještě nedávno jsem byl obyčejný četnický zelenáč v řadách londýnské Metropolitní policie. Jedné noci jsem se ale při vyšetřování jisté vraždy pokusil získat svědeckou výpověď od muže, který byl sice mrtvý, ale jinak znepokojivě výřečný, což mi zajistilo pozornost vrchního inspektora Nightingalea, posledního čaroděje Anglie. A právě tehdy začal můj příběh. Nyní jsem policejní detektiv a čarodějův učeň, první učedník za padesát let, a můj svět už není zdaleka tak jednoduchý, jak býval.



Tak směle do toho brouci:).

2 komentáře:

  1. Hezká kniha. Už jsem poslala email. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá knížka, moc bych si chtěla přečíst. Určitě pošlu mail. :)

    OdpovědětVymazat