22 listopadu, 2015

Tip na knihu - Nocte

Jelikož si tuto knihu mnoho blogerů velmi přeje a těší se na ni, rozhodla jsem se ji také zkusit. Anotace je taková nic neříkající, ale první stránky textu mě přesvědčily, abych do ní šla. Ovšem nechápu, proč byla zařazena v ženských románech. Není to spíše mystery?







Anotace
Jmenuju se Calla Priceová. Je mi osmnáct a je mě jen půl. Moje druhá polovina – moje dvojče, můj bratr Finn – je blázen. Miluju ho. Víc než život, víc než cokoli. A i když se děsím toho, že mě stáhne s sebou dolů, jsem jediná, kdo ho může zachránit. Dělám, co můžu, abych si udržela zdravý rozum, ale topím se v tom čím dál víc. Takže se chytám stébla. Dare DuBray. Je můj zachránce a můj antikrist. V jeho náruči se cítím v bezpečí. Ale taky se v ní bojím, že nevím, kam patřím. Bojím se, že jsem ztracená. Uzdraví mě, zlomí mě, bude mě milovat i nenávidět. Má moc mě zničit. Možná je to v pořádku. Protože to vypadá, že Finna zachránit nedokážu, a nemůžu milovat Darea, aniž bych všem ublížila. Proč? To kvůli tomu tajemství. Tajemství, které se tak moc snažím rozlousknout, že jsem vůbec nečekala, že to přijde. Taky vás to překvapí.

1 komentář:

  1. Do téhle knížky bych se chtěla podívat co nevidět :) U nás v knihkupectví ji ještě nemají xD

    OdpovědětVymazat