17 prosince, 2015

Unboxing 20

Konečně mi přišla výhra v soutěži u Zuzky:). Knihu si většina blogerů strašně chválí (i když, někteří z vás ji shledávají nudnou), a tak se jí mrknu na zoubek, jakmile bude čas. Zatím dočítám Kečupová mračna a ta jsou teda božská! :)









Anotace 
Dva a půl roku. Tolik času uplynulo od té hrozné tragédie. Po ní už nic nebylo jako dřív. I z Nastyi Kashnikové zbyl jen stín holky, kterou byla před tím. Teď je rozhodnuta nechat temnou minulost za sebou a držet si všechny lidi pěkně daleko od těla. Tenhle úmysl jí ale vydrží jen do chvíle, kdy se potká s Joshem Bennettem. Je osamělý stejně jako ona. A neuvěřitelně přitažlivý. 
Joshův příběh zná kdekdo: všichni lidé, které miloval, zmizeli z jeho života. Teď má sedmnáct roků a zůstal úplně sám. A když je vaše jméno synonymem pro smrt, lidi se s vámi moc nebaví. Až na Nastyu. Ta se naopak Joshe drží jako klíště a postupně se stává součástí každé stránky jeho života.
Táhne je to k sobě, jiskří to mezi nimi stále silněji. Ale zároveň se Josh začíná zamýšlet nad tím, jestli se někdy dozví všechna tajemství, která před ním Nastya skrývá. A vlastně ani sám neví, jestli se je dozvědět chce.

7 komentářů:

  1. Knihu mám doma už asi rok,takž si ji plánuji na Nový Rok přečíst.Četla jsem,že hodně lidí ji srovnávají s Bez nadějí.
    Už se na ni moc těším a tobě přeji krásné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Och panenku!!! Zbožňujem tú knihu, zbožňujem!:3 Dúfam, že sa ti bude páčiť- úprimne nezniesla by som keby sa ti nepáčila :D

    OdpovědětVymazat
  3. Knihu mám doma, ale zatím jsem nečetla. Tak počkám, až přečteš, co na ni budeš říkat :) A gratulace k výhře :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji, knížka vypadá rozhodně zajímavě! :) Hlavně, ať se ti líbí, těším se na recenzi. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moře klidu se mi líbilo, můžu jen doporučit. :)

    OdpovědětVymazat