06 února, 2016

Kubulínský edičák

Ahoj, jistě jste si všimli, že nejvíce mě oslovuje nakladatelství CooBoo. Proč? Protože vydávají knihy, které mě téměř vždy baví a je to taková ta sázka na jistotu! Dělají krásné obálky a celkově působí tak jako příjemně. Jsem tedy ráda, že už nám poskytli k dispozici svůj ediční plán (s redaktorskou fotkou! :D) a já vám teď ukážu, co si koupím a co mě zaujalo:). Mimochodem, stále můžete u CooBoo soutěžit a mrknout se přímo k nim do redakce!

Seznam knih, které si koupím:



Rudá královna pokračuje! Já ovšem nestíhám přečíst ani první díl, tak snad to do podzimu, kdy má vyjít dvojka, zmáknu.


















Pokračování Skleněného trůnu je samozřejmostí. Dvojka už se mi líbila a jsem zvědavá, jak to celé dopadne.











V dubnu vyjde závěr Školy dobra a zla. Četla jsem první díl a zpočátku mi kniha přišla hodně pro děti, ale přesto mě později chytla, a chci vědět, co ještě si na nás autor vymyslel.















Smolná sezóna je taková tajemná kniha, od které nevím, co přesně čekat. Něco jako Nocte, které mě vyloženě nadchlo! Takže si vsadím na další tajemnou knihu:). A chválím obálku, ta se fakt povedla! Vyjde v březnu.













Na této knize mě zaujala anotace, totiž, že holčina nastrká po rozchodu všechny věci od přítele do krabice a napíše mu dopis. Toť vše. No, prostě, někdy stačí i málo k tomu, abyste knihu chtěli prozkoumat blíže:). Vyjde v dubnu
















Pokračování Selekce. Na to se klepem se sestrou obě dvě :D .














Převyprávěný a okořeněný příběh Tisíce a jedné noci. Pohádkový příběh s krutým vládcem. No prostě, mám ráda Selekci.. :D. Vyjde v září.

















Milostný příběh o dvou lidech, kteří se rodí stále a stále dokola a vždy se najdou a zamilují. Něco podobného jsem četla i v knize Pád. Mám ráda tento typ námětu, a už teď jsem moc zvědavá:). Počkáme si ale až na podzim.














Padající asteroid a dva měsíce života. Za tuto krátkou chvíli se lidé budou snažit dohnat a změnit to, co nestihli, než asteroid dopadne... Vyjde v únoru!
















Pokračování knihy Všem klukům, které jsem milovala! Moc se těším! Vyjde v květnu.

















 Hlavní hrdince tohoto románu se podaří vyvolat z pohádkové knihy svou oblíbenou postavu - prince. Bohužel do ní ale zároveň uzamkne svého kamaráda. Jak to dopadne? Dozvíme se už v dubnu!














Kniha o knihách, tu musím mít! Vyjde v létě.


















Knihy, které mě zaujaly a čekám na vaše recenze:

















10 komentářů:

  1. Teda, to je zas knih. kdo to má stíhat číst. :-)
    http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny knihy, které jsi vyjmenovala, jsem si na svůj seznam přidala i já. :D Nevíš, kdy to všechno přečtu? Proč vychází tolik skvělých knih? :D No, vlastně jsem si do seznamu přidala téměř všechno z toho edičáku, u jedné anotace jsem se málem rozbrečela... :D (Konkrétně u Salt to the Sea.)
    V tomto roce v CooBoo vyjdou bezesporu skvělé knihy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, já se třema knihama za měsíc a absolventkou na krku, si je muzu fakt jen nakupovat :D. Nebudu si jiz kupovat nic s valecnym tematem, jinak tam mam asi vsechno😂

      Vymazat
  3. Také se těším na spoustu CooBoo knih, většinu jsi jich vypsala. Ještě bych ale za sebe doplnila Salt to the Sea a Dvůr trnů a růží. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkujeme za super inspiraci! :) Už vím co koupím Nikče k narozeninám. :) - www.casprodva.cz

    OdpovědětVymazat
  5. A jéjé! To se bude zase utrácet :D na většinu knih, které jsi zmínila, si dělám taky zálusk

    OdpovědětVymazat
  6. Páni! Ty vypadají nádherně :) Již jsem si také pár vybrala :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já tě zmlátím! Takže už teď tu vidím asi tři, co chci :-D

    OdpovědětVymazat