20 března, 2016

Odvrácená tvář lásky


75%

Po veleúspěšném románu Ztracená naděje přichází autorka ženských románů s novinkou Odvrácená tvář lásky, která je tentokrát opepřena větší erotikou. Obstojí ve srovnání s oblíbenou sérií Bez naděje?

Neptej se na minulost a nepočítej s budoucností... Dvě jasně daná pravidla. Jak dlouho ale můžou fungovat v lásce?
Když se vysokoškolačka Tate Collinsová na čas přestěhuje ke svému staršímu bratrovi a seznámí se s jeho kamarádem, pilotem Milesem Archerem, není to rozhodně láska na první pohled. Není to dokonce ani přátelství, jen vzájemná prudká a neovladatelná touha. Miles kupodivu váhá déle než Tate, ale nakonec i on potlačí svoje zábrany. Už po prvním milování je zřejmé, že fyzicky si oba dokonale vyhovují. Oboustranná domluva zní jasně: on o lásku nestojí, ona na ni nemá čas, takže zůstanou jen u sexu. Jenže Tate brzy zjišťuje, že chce se záhadným, uzavřeným a posmutnělým Milesem prožít mnohem víc. Že chce porušit obě jeho pravidla: neptat se na minulost a nepočítat s budoucností. Jenže Miles sám už si není jistý, jestli je dokáže dodržet. Protože láska je silnější než pravidla, sliby a odhodlání. I když její odvrácená tvář je tak děsivá… 

Nový život
Hlavní hrdinka Tate přijíždí bydlet ke svému bratrovi, úspěšnému pilotovi, kvůli studiím a možnosti pracovního uplatnění. Když přijde před byt svého bratra, je nemile překvapena, neboť místo jeho otevřené náruče najde přede dveřmi povalujícího se opilého muže, který se odmítá probudit a pustit ji do bytu. A tak se Tate seznamuje se záhadným Milesem.
Časem si k sobě Tate a Miles nachází cestu, ač je poměrně zvláštní. Miles skrývá děsivé tajemství ze své minulosti, s kterým se nikdy nedokázal smířit. Tate má velkou trpělivost a její srdce je pro Milese otevřené. Ale ani ona nebude čekat věčně. Dokážou společně najít nějaké uspokojivé východisko z jejich situace? Nebo se Miles poddá své černé minulosti a obrátí se k Tate zády?

Zavěsila jsem a otevřela dveře. Opilec se svalil na rameno. Telefon mu vyklouzl z ruky a přistál na zemi vedle jeho hlavy. Převrátila jsem toho chlapa na záda a zadívala se na něj. Pootevřel víčka a pokusil se na mě podívat, ale oči se mu zase zavřely.
,,Ty nejsi Corbin,“ zamumlal.
,,Ne, to nejsem. Jsem tvoje nová sousedka, a jak to vypadá, za tohle mi budeš půjčovat cukr hodně dlouho.“
 
Minulost
Autorka rozdělila knihu na dvě části. Jedna z nich se věnuje Tate a přítomnosti, druhá vypráví o minulosti Milese. Příběhu to tak dodává na větší rozmanitosti a zajímavosti. Bude čtenář více pohlcen Tatiným bojem za Milese nebo jej uhrane Milesova neustále gradující záhadná minulost? Nakonec se obě linie setkají v přítomnosti, kde dojde k rozuzlení všech doposud skrytých tajemství. Collen píše velice čtivě, vyvaruje se jednotvárnosti, hraje si se slovy a na ta správná místa přikládá dějové zvraty.

Bylo to nevyhnutelné. Věděl tak tvrdohlavě, co už v životě nechce, a mně docházelo, jak moc to myslel vážně. Snažila jsem se před ním chránit svoje srdce, ale bylo to zbytečné. Nakonec mi ho zlomí. Stejně jsem mu ale dovolila, aby mi ho naplňoval. Pokaždé, když jsem s ním byla, mi naplnil srdce víc a víc, a čím víc jeho kousků jsem v sobě měla, tím více jsem věděla, že bude bolestivější, až mi je vyrve z hrudi, jako by tam nikdy nepatřily.
 
Láska s nádechem erotiky
Odvrácená tvář lásky je samozřejmě především o lásce, ale může se klidně pyšnit i pestrou škálou erotických scén a nechybí ani velká dramata, akce a i chvíle, kdy budou mít čtenáři slzy v očích. Je vskutku možné, že se nejedna žena a nejeden muž v hlavních postavách poznají a budou sami prožívat svoje vlastní emoce, skrze postavy.

Zvedla jsem ruku a rychle si setřela slzu, která mi vyklouzla na tvář. (…) Věděla jsem moc dobře, že už to dávno neberu jako nezávazný sex, ale věděla jsem taky, že to nedokážu ukončit. Děsilo mě pomyšlení, že bych ho měla navždycky ztratit. A tak jsem se prodávala pod cenou a brala si od něj aspoň to málo, co mi dával, i když jsem si uvědomovala, že si zasloužím něco lepšího.
 

Krátká kniha s nábojem lásky
Odvrácená tvář lásky je poměrně krátká kniha, tak akorát na jedno přečtení nebo na cesty vlakem. Proto bude jistě vyhovovat čtenářům, kteří ocení kratší romantické zápletky s pikantnostmi, záhadnými tajemstvími a akčními dějovými zvraty. Knihu doporučuji především fanouškům již předchozích autorčiných děl a čtenářům, kteří se nebojí skrze knihu prožívat emoce.

,,Co si myslíte, že přiměje muže, aby už nikdy nechtěl prožít lásku?“ (…)
,,Myslím, že když muž jednou pozná odvrácenou tvář lásky, už ji nechce nikdy spatřit znova.“

  Knihu doporučuji zakoupit v

http://eshop.knihydobrovsky.cz/eshop-kategorie-divci-romany-2681.html


A vtip z knihy na závěr
,,Slyšela jste někdy to rčení, že když vám život dává citrony… “
,,Máte si udělat citronádu,“ dořekla jsem za něj. Kapitán se na mě podíval a zavrtěl hlavou. 
,,Tak to není. Když vám život dává citrony, najděte si oči, do kterých je můžete vymačkat.“
 

2 komentáře:

  1. Tak já nevím... do té erotiky se mi vážně moc nechce, ale ten námět je na druhou stranu super :-D
    Pěkná recenze! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D rozumím, no, na erotiku člověk musí asi vyzrát časem :D. Díky.

      Vymazat